«Спілкуйся за кавою, кохайся – з презервативом» – під таким гаслом в Україні провели соціальну кампанію до Міжнародного дня презерватива. Вона промотувала використання презервативів як невід’ємну частину інтимного життя сучасної людини і тренд, що є Always in Fashion (Завжди в Моді).

За даними дослідження CHOICE, 41% людей неправильно використовують презервативи, що призводить до їх пошкодження і, як наслідок, ризиків зараження інфекціями, що передаються статевим шляхом.

В Україні факторами, через які молодь часто обирає секс без презерватива, є необізнаність щодо правильного користування цим засобом, стереотипи про відсутність довіри між партнерами, зниження чутливості, а також висока вартість перезервативів.

Задля популяризації безпеки в інтимному житті в одній соціальній кампанії об’єднались кава та презервативи. Близько 20 тисяч людей отримали каву в стаканчиках креативного дизайну з повідомленням, що презерватив сьогодні – такий же атрибут повсякденного життя українців, як і кава-з-собою зранку. Більше 28 тисяч презервативів було безкоштовно розповсюджено в рамках соціальної кампанії в Києві, Львові, Одесі та Дніпрі.

У 4-х столичних кав’ярнях Aroma Kava представник AHF Ukraine провів для молоді майстер-класи з правильного використання презервативів та безпечного сексу. Близько 100 людей пройшли тестування на ВІЛ у мобільному пункті тестування Фундації поруч із кав’ярнями.